EmeliesMusikBlogg

Alla inlägg under september 2013

Av Emelie - 11 september 2013 14:48

Heejj    Idag har jag haft skolfoto! + att jag mådde hemskt! Ville stanna hemma idag men kämpar... Så därför såg jag säkert UR FUL också på kortet.

Och dessutom ville mitt hår flyga också.    VET! >.< konstigt va? men ni vet när håret blir elektriskt? VRF MIG?!?   Men som tröst ska jag åka på bio idag o se filmen The Mortal Instruments ! Jag har längtat efter att se den filmen.  

The Mortal Instruments: City of Bones (2013) Poster


Och här kmr den as grymma låten You Make Me ♫♪♫♪♫♪

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig .. Herrå   

Av Emelie - 7 september 2013 13:24

Hej hej! Ni kanske redan har hört den här låten men första gången jag lyssnade på den så tyckte jag att den va ganska dålig   .. men sen så började jag sjuga den själv o då blev den typ bra plötsligt! Jag själv tycker att lyrics är mkt bättre till den här låten men videon va så rolig/konstig så jag bara måste visa er den. Låten heter .. Roar! 


Skojjsig video om jag får säga det själv   

Men här är lyrics till samma låt.


Lyricsen är oxå en sköjjsig video   ellerhur?

Herrååå 


Av Emelie - 5 september 2013 19:41

Heeyy! Jag ville bara visa er några roliga bilder   


















Visst är dom roliga? Passar dom in på dig? Kommentera!  


Av Emelie - 5 september 2013 19:24

Heey   I'm back again! Har ni spelat spelet Subway Surfers? Såhär ser det ut :

känner igen?

Iaf jag kom på en låt som passar PERFEKT till när man springer igenom staden    och låten heter Run This Town! Passar perfekt va? 

Hejdå   

Av Emelie - 4 september 2013 22:28




Heej nu vill jag dela med mig av en bra låt som jag förmodligen kommer 'replaya' tills den blir dålig   Som jag brukar göra alltså... Låten heter Replay! Haha, den är som gjord för att spela om och om igen.

Ganska bra elr?  


 

Mitt nya motto kanske?

Herrå    

8D

Av Emelie - 4 september 2013 15:26

Tjeeeena alla ni som gillar Avril Lavigne!   Har ni sett den här videon??? Om inte, så måååste ni se den!

Visste ni att jag spelar gitarr? Tur att jag är bättre på gitarr än på trummor    Idag på musiken så fick vi spela trummor och.. tjaaa.. jag gjorde inte fel eller så men det var jättesvårt när man ska försöka spela olika takter med alla händerna!   Jaja, man kan ju inte va bäst på ALLT.    

SES!!!

Welcome

Presentation


Heey! Emelie här! Jag är 12 år gammal och älskar djur♥ men min stora passion är verkligen musik. Det är därför jag spelar gitarr och lyssnar på musik till min familj får damp på mig xD Fast det är bara sån jag är. Jag hoppas du gillar min musikblogg

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

You are

Omröstning

Vem tycker du är bäst på att sjunga?
 Chrissy Costanza
 Megan Nicole
 Laura Marano
 Miranda Cosgrove
 Stefanie Heinzmann

Prata med datorn!

Chrissy Costanza

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

EmeliesMusik

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards