EmeliesMusikBlogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie - 26 augusti 2012 10:21

Sorry att jag nt har bloggat på länge, men jag har haft fullt upp med livet typ. Nää skoja ba, det är William Spetz som sa så en gång. Han är sååå grymt rolig!  Har ni sett honom? Jag tänkte visa en kul video från honom ☺...

Haha   Men han har ju såklart ännå fler bra videor...

... och ni som inte gillar William är liiite konstiga, jag menar bara typ vem kan inte gilla han?

Tack Tack   

Av Emelie - 20 augusti 2012 16:38

Hajj! Idag så har jag varit på skolan!!! Det är fruktansvärt.   Första dagen i 5:an. Jag har redan tröttnat på att gå upp tidigt, stressa fram kläder, äta fort och sedan iväg till skolan.    Men som tur är har jag bra vänner. Men det var allt, jag hoppas att ni hade en bra första skoldag och att ni inte får sååå mycket läxor. 

Nu kommer en låt som ni kanske känner igen från ett program som heter 'Shake It Up' hoppas ni gillar låten

I mitt förra inlägg skrev jag att min lärare Elisabet ska gå i pension, min nya lärare heter Anders och är superbra. Han verkar schysst så därför blev jag nöjd. 

Ses sen

Av Emelie - 18 augusti 2012 20:22

Heej! Oj va länge sedan jag gjorde ett inlägg! Förlåt sååå mycket, men jag har ju haft datorförbud så jag har inte kunnat blogga som ni vet. Men nu ska ni få veta vad jag har gjort i sommar   Jag har varit med min kusin som heter Fredrik och då var vi i Teknikens Hus, då gjorde vi papper och typ sånt. Jag har haft fotbolls träningar och fotbolls matcher... Jag har varit utomlands i Berlin, Tidaholm och i Stockholm. När vi var i Stockholm så var vi på Gröna Lund och då åkte jag nästan alla grejer där, men den som jag är stolt över att jag har åkt det är Fritt fall! Det var jättevarmt! Men också jätteroligt. Och jag har varit på min farmors och farfars stuga. Men jag har ju också gjort massor av andra saker också... Som idag till exempel, då var jag på loppis och sålde några gamla leksaker och lite kläder. Det var lyckat    Men nu orkar jag inte skriva mera så Hej då!

 

Detta var en ganska dålig bild på mig och min lärare Elisabet. Elisabet ska gå i pension nu   Sorry

Drick den!!!          Galen låt ^^

♥Ses

Av Emelie - 12 augusti 2012 17:41

Hej tidigare idag gjorde jag ett inlägg, jag hann inte skriva så mycket för att jag skulle sälja fika. Det är en fotbolls grej typ.   Men det var ganska kul♥ Jag vill bara säga att jag inte har gjort något fel! Min pappa gav mig och min syster dator förbud för att vi satt ganska mycket framför datorn. Inget annat... Men nu måste jag sluta. Nicki Minaj - Starships

Hoppas ni gillade låten♥

Ställ gärna en fråga till mig, elr en komentar   

Av Emelie - 12 augusti 2012 14:31

Heej, idag är jag lite arg. Min stora syster har skaffat en blogg! Och hon har redan fått många tittare. Men ni tycker väl att det bara är bra? Jag måste gå nu ! Jag skriver mera sen... Godbye elr nått, nu ska jag ta Hubba Bubba

Av Emelie - 10 augusti 2012 17:11

Heej! Jag har nyss varit uppe på min kusins tak!  Idag har jag, min syster och Fredrik varit på Teknikens Hus. Och nu kastar vi ett litet flygplan, sen flög det upp på taket. Jag lovar! Och just ja, jag har fått dataförbud den här veckan så jag kommer inte skriva så mycket. Men sen ska jag säga allt jag har gjort. Jaja vi ses   

Låten heter: Du måste flytta på dig

Denna låt är till min syster. Kolla hennes blogg, den heter: Love-Kikki.bloggplatsen.se

Okej vi ses!

Av Emelie - 7 augusti 2012 12:51


Heej! Sims är verkligen jätte roligt. Så nu har jag tänkt att skriva lite om Sims.

Det finns jätte många olika The Sims 3. Årstider, djur, rampljuset, kvällsnöjen, supernatural osv... 

För skojs skull ska ni få se en video om The Sims! Den här videon handlar om Sims Pet.    


Hoppas ni gillar djur. Tack för mig, ha en trevlig dag!

Av Emelie - 6 augusti 2012 15:50

Hej! Idag var jag inne på Msp och jag tänkte vilken låt som jag skulle ladda upp men sen tänkte jag, tänk om Ni vill bestäma det! Så jag hadde en omröstning på Msp (ett online spel) och då röstade ni fram Justin Bieber till vinnaren! Jag blev lite sur för jag hoppades att det skulle bli en tjej. Men ni bestämde. Så här har vi Justin Bieber och låten heter All Around The World! Jag hoppas ni gillar den   och här hemma håller vi fortfarande på med att fixa saker. Det är mycket snyggare nu än vad det var för några dagar senare. Jag tycker att vi har gjort ett bra jobb! Tummen upp till dig pappa. Men tvåa av omröstningen är Avril Lavigne, inte illa alls. Hon är också jätte bra.


Hoppas ni gillade den   Tack Tack för mig!  

Welcome

Presentation


Heey! Emelie här! Jag är 12 år gammal och älskar djur♥ men min stora passion är verkligen musik. Det är därför jag spelar gitarr och lyssnar på musik till min familj får damp på mig xD Fast det är bara sån jag är. Jag hoppas du gillar min musikblogg

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

You are

Omröstning

Vem tycker du är bäst på att sjunga?
 Chrissy Costanza
 Megan Nicole
 Laura Marano
 Miranda Cosgrove
 Stefanie Heinzmann

Prata med datorn!

Chrissy Costanza

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

EmeliesMusik

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards