EmeliesMusikBlogg

Alla inlägg under maj 2013

Av Emelie - 29 maj 2013 17:05

Förlåt att jag inte skrivit första delen av novellen men för några dagar sen så försökte jag skriva första delen och det tog några timmar att skriva klart allt och sen när jag skulle klicka på 'spara inlägget' försvan allt!!!   Buhuuu! Jag blev arg så jag stängde av datorn och gick iväg. Och jag tänkte försöka igen nu meen.. Jag vill inte slösa massa tid på kanske något som ändå försvinner lite senare.

Sååå, håll ögonen öppna efter första delen. 

Låten heter: Heart Attack (eftersom jag fick lite av en hjärtattack när allt jag skev försvann.) 

Ses sen   

Av Emelie - 26 maj 2013 11:48

Hejj!!! Jag skulle berätta för er att idag så har jag gjort en ny novell, yeey!  Men det här är inte första delen bara så ni vet. Nu ska jag bara berätta lite om huvudpersonen. Jag ska försöka skriva lite varje dag på novellen. (Jag ska försöka men jag kommer inte skriva varje dag.) Så här kommer lite fakta om henne.


 

Det här är Maybel! Hennes fulla namn är Maybel Malin Meelin. Hon är 18 år gammal. Hon är enda barnet. Hennes mamma heter Malin och därför fick Maybel heta Malin i mellannamn. Hennes pappa lämnade Malin när hon blev gravid med Maybel. Därför pratar hon aldrig om honom. Maybels hårfärg är röd och brun. Maybels ögonfärg är grön. Maybel älskar vintern, hon älskar kylan och snön, därför är hennes hud väldigt blek. Hon har piercing i naveln men inte hål i öronen. Maybel är en jordnära tjej. Hon är modig och är inte rädd för nästan någonting. Hon hade många vänner i sin gamla stad men nu eftersom att hon har flyttat till en annan stad (som jag kommer berätta om i första delen) så måste hon försöka få nya vänner. 


Jag hoppas att novellen verkar bra, som jag skrev förut så handlar den om kärlek, vänskap & hemligheter. Förlåt om det var onödigt fakta vilken ögonfärg + hårfärg hon hade men jag ville att ni skulle veta det. Jag kommer nog skriva mera senare idag. Hejdååå! Ni får gärna lämna en kommentar om vad ni tycker.   

Av Emelie - 25 maj 2013 16:49

Hejj! jag gjorde väl ett inlägg förut när jag skrev att jag kanske skulle göra en Sims 3 novell? .. Om jag nu inte gjorde det så ska ni veta att jag håller på att överväga om jag ska börja med en.   It's craaaaazy! Tror att den ska handla lite om kärlek och mysterium. Fast är inte helt säker men håll ögonen öppna. 

Här är Little Mix med How Ya Doin?

Hope you enjoy it  

Herråå!

Av Emelie - 24 maj 2013 19:32

Heej igen! det var ett tag sen  . Förlåt att jag inte har bloggat på jääättelänge! Jag har typ haft annat för mig. Snart är det examen till och med.    Hoppas ni får kul i sommar, jag ska iaf ha det. Jag har slutat att blogga nu och den här gången ska jag inte säga att jag kommer att börja om för.. jag kommer inte börja om. Men jag kommer förmodligen att skriva någon gång i sommar. Så håll ögonen öppna   Här kommer Bridget Mendler med Forgot To Laugh 



Och här kommer min nya favorit kändis: Ross Lynch med Loud    


Ahh! Jag ÄLSKAR Ross och r5   Dom är bäst!

Herrååå! Vi ses ^^

Welcome

Presentation


Heey! Emelie här! Jag är 12 år gammal och älskar djur♥ men min stora passion är verkligen musik. Det är därför jag spelar gitarr och lyssnar på musik till min familj får damp på mig xD Fast det är bara sån jag är. Jag hoppas du gillar min musikblogg

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

You are

Omröstning

Vem tycker du är bäst på att sjunga?
 Chrissy Costanza
 Megan Nicole
 Laura Marano
 Miranda Cosgrove
 Stefanie Heinzmann

Prata med datorn!

Chrissy Costanza

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

EmeliesMusik

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards