EmeliesMusikBlogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Emelie - 30 juni 2012 20:11

Heeey! Nu sitter jag i soffan med familjen och äter pannacotta och ska snart se en film.   

Idag så hade jag en fotbollsmatch och tråkigt nog förlorade vi...  Mitt lag brukar inte förlora.

Nu kommer en låt som heter TTYLXOX, Bella Thorne är de som sjunger... 



Nu ska jag se filmen, de är en deckare. Herrå!♥

Av Emelie - 28 juni 2012 22:00

Haha, imorgon ska jag åka till Öjebyn. Jag spelar ju fotboll som jag har sakt och då ska vi ha Summer Games!!!   Jag spelar 2 matcher imorgon. Det kommer bli Awesome!!! Nog om mig nu... Här kommer en låt från Lemonade Mouth. Låten heter breakthrough. 



Hoppas den var ok, till er alla som aldrig har sett deras film (the movie) rekomenderar jag att ni ska se den. 

Pöss♥

Av Emelie - 28 juni 2012 13:07

Tjenare igen. Min stora syster har ett önskemål på låtar så nästa låt är till henne.

Whistle heter nästa låt...


Varsågoda♥♥♥ 

Av Emelie - 28 juni 2012 09:06

Jag vet att nästan ingen läser min blogg men det e ju kul i alla fall   

Nu kommer en till musik video, hoppas ni gillar den!



Ni får gärna skriva några kommentarer eller vilka låtar som du tycker är bra.

Tack♥

Av Emelie - 27 juni 2012 13:05

En till bra video idag:   


Låt: Like Em All

Av: Jacob Latimore


Bra vaaaaa?!?


Idag ska jag ha en fotbolls match, jag hoppas att de går bra. Mitt lag äger fett! Ville bara säga de lixom 


Av Emelie - 27 juni 2012 11:34

Tonight Tonight!!! De e ju ganska bra låt till en början iaf...


Låt: Tonight Tonight

Av: Hot Chelle Rae



Hope you like it♥ Ses!

Av Emelie - 27 juni 2012 11:14

Testar testar 123. Heejsan! De här e min lilla blogg   Den här bloggen handlar bara om mig!!! och min musik såklart, vilken sorts musik som e bra elr dålig. ♥ Lite om mig: Jag älskar min katt, Tiger. Många tror att Tiger är orange på pälsen men han är svart, vit o brun. Jag är 11 år gammal ska börja 5:an till hösten. Jag heter Emelie, jag spelar fotboll just nu. När jag var liten så (ca 6 år) hoppade jag på en studsmatta och jag rammlade så jag bröt armen. Asså nt kul... Jag har en JOBBIG syrra som e 13 år nu. Mamma heter Eva och pappa Anders. Jepp nu orkar jag inte skriva mera så, hoppas du kommer tilbaks till den här bloggen. Om du gillar musik så är detta något för dig.

Tidigare månad - Senare månad

Welcome

Presentation


Heey! Emelie här! Jag är 12 år gammal och älskar djur♥ men min stora passion är verkligen musik. Det är därför jag spelar gitarr och lyssnar på musik till min familj får damp på mig xD Fast det är bara sån jag är. Jag hoppas du gillar min musikblogg

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

You are

Omröstning

Vem tycker du är bäst på att sjunga?
 Chrissy Costanza
 Megan Nicole
 Laura Marano
 Miranda Cosgrove
 Stefanie Heinzmann

Prata med datorn!

Chrissy Costanza

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

EmeliesMusik

Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards